1.առաջադրանք
Մի գեղեցիկ օր Կերրի ծննդյան օրն էր,իսկ երկու օր առաջ իր երկվորյակ եղբոր ծննդյան
օրն էր:Կարո՞ղ եք բացատրել,թե ինչպես է դա հնարավոր:
2.առաջադրանք
Ոնենք 1,2,3,4,5 թվեր և 5 հատ << +>> թվաբանական նշանը:
Նշանը այնպես տեղադրեք,որ ստանաք ճիշտ հավասարություն,առանց թվերի տեղերը խախտելու:
1 2 3 4 5 = 5 4 3 2 1:
3.առաջադրանք
Կարո՞ղ եք որոշել պապիկի և թոռնիկի տարիքը,եթե նրանց տարիքների գումարը հավասար է 91 և պապիկը այնքան տարեկան է,որքան թոռնիկի տարիքը՝ հաշված ամիսներով:
4. առաջադրանք
Փորձե՛ք գտնել նմանությունը և գուշակել հաջորդ տառը:
Q-----B
U-----N
Z-----Z
P-----?
2.առաջադրանք
Ոնենք 1,2,3,4,5 թվեր և 5 հատ << +>> թվաբանական նշանը:
Նշանը այնպես տեղադրեք,որ ստանաք ճիշտ հավասարություն,առանց թվերի տեղերը խախտելու:
1 2 3 4 5 = 5 4 3 2 1:
3.առաջադրանք
Կարո՞ղ եք որոշել պապիկի և թոռնիկի տարիքը,եթե նրանց տարիքների գումարը հավասար է 91 և պապիկը այնքան տարեկան է,որքան թոռնիկի տարիքը՝ հաշված ամիսներով:
4. առաջադրանք
Փորձե՛ք գտնել նմանությունը և գուշակել հաջորդ տառը:
Q-----B
U-----N
Z-----Z
P-----?
0 коммент.:
Отправить комментарий